Pirelli Diablo Supercorsa SP - V4 İncelemesi
Yüksek performanslı spor motosiklet lastikleri, sürücülere halka açık yollarda ve yarış pistlerinde mükemmel bir performans sunma vaadiyle tasarlanmıştır. Bu lastikler, teknolojik gelişmelerle birlikte sürekli olarak evrim geçiriyor. Özellikle spor motosikletlerinin giderek artan gücü, lastik üreticilerinin bu hızlı tempoya ayak uydurmasını ve hatta bir adım önde olmasını gerektiriyor.
Her iki tekerlek için de çift bileşenli yapı kullanılsa da, ön ve arka lastikler farklı özelliklere sahiptir. Ön lastik, Pirelli'nin Çift Bileşenli Kapak ve Taban Düzeni adını verdiği bir yapıya sahiptir. Bu tasarım, ön lastiği yüksek hız dengesi ve etkili frenleme gerilimi için optimize ederken, taban katmanı termal stabilite sağlar. Öte yandan, arka lastik özel bir taban katmanına sahip çift bileşenli bir yapıya sahiptir. Arka lastikte kullanılan Racing SC3 hamuru, omuzlarda daha sert ve dayanıklı bir hamur içerirken, merkezde daha sert ve dayanıklı bir hamur kullanılarak dayanıklılığı arttırır. Bu özellikler, lastiğin modern motosikletlerin yüksek yatış açılarına uyum sağlamasını ve maksimum gazda bile yoldaki lastik miktarını optimal bir şekilde kontrol etmesini sağlar. Pirelli, lastiğin bu yapı sayesinde daha fazla dayanıklılık ve güvenilirlik sağladığını belirtmektedir.
Pirelli'nin Diablo Supercorsa SP - V4 lastiği, dayanıklılığının yanı sıra yol tutuşu konusunda da üstün performans sergiler. Yapılan test sürüşleri, lastiğin pistte ve halka açık yollarda mükemmel ve tutarlı bir performans sunduğunu kanıtlamaktadır. Diablo Supercorsa SP - V4, Pirelli'nin vaat ettiği her özelliği yerine getirerek, yüksek performanslı bir cadde ve pist günü lastiği olarak çift görev yapabilen bir ürün olarak öne çıkmaktadır. Motosiklet tutkunları, bu lastiği tercih ederek sürüş deneyimlerini daha güvenli ve keyifli hale getirebilirler.
Mevcut Boyutlar
- 110/70-17 (ön)
- 120/70-17 (ön)
- 140/17-17 (arka)
- 150/60-17 (arka)
- 180/55-17 (arka)
- 180/60-17 (arka)
- 190/50-17 (arka)
- 190/55-17 (arka)
- 200/55-17 (arka)
- 200/60-17 (arka)