QJ SVT 650 X İncelemesi

QJ SVT 650 X İncelemesi

QJ SVT 650 X İncelemesi

Sürücüler için konfor ve performansın bir araya geldiği mükemmel bir motosiklet deneyimi arayışında olanlar için SVT 650 X, ergonomi, güç ve teknolojiyi ustaca birleştirerek uzun yolculuklarda benzersiz bir performans sunuyor. SVT 650 X'in dikkat çeken özelliklerinden biri, ergonomik tasarımı. Motosiklet tutkunlarına uzun süreli sürüşlerde bile üst düzey konfor sağlayan bu ergonomik yapı, sürücünün vücut yapısına uyum sağlayarak yorgunluğu en aza indiriyor. Kullanıcı dostu kontroller, rahat bir sürüş deneyimi için elverişli bir konumda yerleştirilmiş.

Güçlü motoru, SVT 650 X'in performansını öne çıkaran bir diğer unsur. Zorlu yol koşullarında bile etkileyici bir ivme sunan motor, sürücüye güçlü ve dinamik bir sürüş deneyimi yaşatıyor. Hem şehir içi trafiğinde hem de açık yolda hızlı ve güvenilir bir performans sunarak motosiklet tutkunlarının beklentilerini karşılıyor.

Uzun sürüşlerinizi konforlu ve keyifli hale getiren SVT 650 X, ergonomik tasarımıyla sürücüsüne optimal konfor sağlıyor. Sadece bir motosiklet değil, aynı zamanda uzun yol arkadaşınız olan bu model, sele yüksekliği, dingil mesafesi ve kullanıcı dostu kontrolleri ile sizi rahat ettirmek için tasarlandı. Renkli TFT ekran, SVT 650 X'in dijital kalbinde yer alıyor. Bu gelişmiş gösterge paneli sayesinde sürücüler, hız, devir, yakıt seviyesi ve diğer önemli bilgileri bir bakışta takip edebiliyor. Modern bir sürüş deneyimi için bilgiye anında erişim imkanı sunuyor.

SVT 650 X'in güçlü 645 cc'lik V Blok Sıvı Soğutmalı motoru, 56 Kw güç ve 65 Nm tork üretimi ile adeta bir performans canavarı. 6 ileri şanzımanı ile güçlü ve akıcı bir sürüş deneyimi sunarak, her anlamda beklentilerin üzerinde bir performans sergiliyor. SVT 650 X, sürüş tutkunlarına daha fazlasını sunuyor. Sınırları zorlamak, her zaman daha ileriye gitmek ve yolculuklarınızda mükemmelliği yaşamak için SVT 650 X'i tercih edin.

Teknik Detaylar:

Ağırlık: 238 kg

Motor Tipi: V Blok Sıvı Soğutmalı

Motor Hacmi: 645 cc - 4 Zamanlı

Ön Dış Lastik: 110/80-19

Arka Dış Lastik: 150/70-17

Fren Sistemi: Ön Disk 320mm (çift) (ABS), Arka Disk 260mm (ABS)

Sele Yüksekliği: 795 mm

Ateşleme Sistemi: Electric ECU

Dingil Mesafesi: 1520 mm

Silindir Sayısı: 2

Maksimum Güç: 56 Kw (75 Hp) / 9000rpm

Maksimum Tork: 65 Nm / 8000rpm

Şanzıman: 6-İleri

Yakıt Kapasitesi: 20,5 lt

Önceki Haber Bajaj Dominar 400 İncelemesi
Sonraki Haber Kawasaki Versys 1000 S İncelemesi
Benzer Haberler