Rieju MR Racing 250 İncelemesi

Rieju MR Racing 250 İncelemesi

Rieju MR Racing 250 İncelemesi

Rieju, enduro tutkunlarının kalbindeki yerini sağlamlaştırmaya devam ediyor. MR 200cc, 250cc ve 300cc RACING modellerinde bir araya getirdiği sağlam 2 zamanlı motor, esnek süspansiyon ve güçlü şasiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Rieju'nun MR RACING Serisi, endüstrideki en üst düzey bileşenlerle donatılmış. Kayaba, Keihin, Nissin, Neken gibi markaların ürünleri, bu motosikletlerin performansını zirveye taşırken, aynı zamanda rakipsiz fiyat avantajı sunuyor.

KYB süspansiyon sistemi, sürüş deneyimini benzersiz kılıyor. Önde ve arkada 12 inçe yakın bir hareket mesafesi sunan KYB 48 mm AOS çatal ve tamamen ayarlanabilir amortisörler, en zorlu arazilerde bile sürücüye üstün kontrol sağlıyor. Electric Start standart olarak gelirken, kickstart yedekli olmasıyla da fark yaratıyor. Nissin fren sistemleri, güçlü ve hassas bir frenleme deneyimi sunuyor. Gidon üzerindeki kullanıcı dostu kontrol düğmeleri, sürüşü daha kolay ve keyifli hale getiriyor. Rieju, her detayı düşünerek kullanıcı deneyimini geliştirmeye devam ediyor. Soğutma sistemindeki yenilikler, debriyaj sistemindeki optimizasyonlar ve FMF Boru ve Susturucu gibi performans parçaları, MR RACING Serisi'ni rakiplerinden ayırıyor.

Bu motosikletlerin cesur tasarımı ve İspanyol endüstri kalitesi, her sürücünün dikkatini çekiyor. Yüksek performansı ve dayanıklılığıyla Rieju, enduro tutkunlarının vazgeçilmez tercihi olmaya devam ediyor. Rieju'nun MR RACING Serisi, özgün tasarımı ve üstün performansıyla enduro dünyasına yeni bir soluk getiriyor. İster yarışçı ister maceraperest olun, bu motosikletler size heyecan dolu bir sürüş deneyimi sunmaya oldukça hazır.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Tipi: 2 zamanlı tek silindirli, sıvı soğutmalı

Hacim: 299,3 cc / 249,5 cc

Çap x Strok: 72 x 72 mm

Marş motoru: Kickstarter (yeni kol) ve elektrikli

Ateşleme: Elektronik – Euro5

Şanzıman: Ayak kumandalı 6 vitesli şanzıman

Karbüratör: Kehin PWK 38

Debriyaj: Yağ banyosunda çok diskli. Magura kavrama pompası

Emme sistemi: Doğrudan kamış valfi VForce 4

Egzoz susturucusu: Oxa

Çerçeve: Krom-moly-çelik çerçeve içinde orta çerçeve, 

Alt çerçeve: Alüminyum

Salınım Kolu: Alüminyum ve Bağlantı sistemi

Ön Çatal: KYB ø48 mm, AOS sistemi, kapalı kartuş

Amortisör: Gaz depolu amortisör KYB

Ön Süspansiyon Hareketi: 300 mm

Arka Süspansiyon Hareketi: 131 mm

Gidon: Neken Değişken çap

Gövde: Kırılmaz plastik

Ön Jant – Lastik: Excel 1.6 x 21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT

Arka Jant – Lastik: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT

Jant Tipi: Excel jant, alüminyum yayılımlı.

Ön Fren: Nissin Ön fren kaliperi; NG Disk Ø260 mm

Arka Fren: Nissin Arka fren kaliperi; NG Disk Ø220 mm

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2145 x 810 x 1235 mm

Dingil Mesafesi: 1,480 mm

Yakıt Kapasitesi: 9,8 L

Kuru Ağırlık: 105 kg

Koltuk Yüksekliği: 950 mm

Önceki Haber Yuki Tekken İncelemesi
Sonraki Haber RMG Moto Gusto Dream 150 İncelemesi
Benzer Haberler