Rieju MR Racing 250 İncelemesi
Rieju, enduro tutkunlarının kalbindeki yerini sağlamlaştırmaya devam ediyor. MR 200cc, 250cc ve 300cc RACING modellerinde bir araya getirdiği sağlam 2 zamanlı motor, esnek süspansiyon ve güçlü şasiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Rieju'nun MR RACING Serisi, endüstrideki en üst düzey bileşenlerle donatılmış. Kayaba, Keihin, Nissin, Neken gibi markaların ürünleri, bu motosikletlerin performansını zirveye taşırken, aynı zamanda rakipsiz fiyat avantajı sunuyor.
KYB süspansiyon sistemi, sürüş deneyimini benzersiz kılıyor. Önde ve arkada 12 inçe yakın bir hareket mesafesi sunan KYB 48 mm AOS çatal ve tamamen ayarlanabilir amortisörler, en zorlu arazilerde bile sürücüye üstün kontrol sağlıyor. Electric Start standart olarak gelirken, kickstart yedekli olmasıyla da fark yaratıyor. Nissin fren sistemleri, güçlü ve hassas bir frenleme deneyimi sunuyor. Gidon üzerindeki kullanıcı dostu kontrol düğmeleri, sürüşü daha kolay ve keyifli hale getiriyor. Rieju, her detayı düşünerek kullanıcı deneyimini geliştirmeye devam ediyor. Soğutma sistemindeki yenilikler, debriyaj sistemindeki optimizasyonlar ve FMF Boru ve Susturucu gibi performans parçaları, MR RACING Serisi'ni rakiplerinden ayırıyor.
Bu motosikletlerin cesur tasarımı ve İspanyol endüstri kalitesi, her sürücünün dikkatini çekiyor. Yüksek performansı ve dayanıklılığıyla Rieju, enduro tutkunlarının vazgeçilmez tercihi olmaya devam ediyor. Rieju'nun MR RACING Serisi, özgün tasarımı ve üstün performansıyla enduro dünyasına yeni bir soluk getiriyor. İster yarışçı ister maceraperest olun, bu motosikletler size heyecan dolu bir sürüş deneyimi sunmaya oldukça hazır.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Tipi: 2 zamanlı tek silindirli, sıvı soğutmalı
Hacim: 299,3 cc / 249,5 cc
Çap x Strok: 72 x 72 mm
Marş motoru: Kickstarter (yeni kol) ve elektrikli
Ateşleme: Elektronik – Euro5
Şanzıman: Ayak kumandalı 6 vitesli şanzıman
Karbüratör: Kehin PWK 38
Debriyaj: Yağ banyosunda çok diskli. Magura kavrama pompası
Emme sistemi: Doğrudan kamış valfi VForce 4
Egzoz susturucusu: Oxa
Çerçeve: Krom-moly-çelik çerçeve içinde orta çerçeve,
Alt çerçeve: Alüminyum
Salınım Kolu: Alüminyum ve Bağlantı sistemi
Ön Çatal: KYB ø48 mm, AOS sistemi, kapalı kartuş
Amortisör: Gaz depolu amortisör KYB
Ön Süspansiyon Hareketi: 300 mm
Arka Süspansiyon Hareketi: 131 mm
Gidon: Neken Değişken çap
Gövde: Kırılmaz plastik
Ön Jant – Lastik: Excel 1.6 x 21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
Arka Jant – Lastik: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
Jant Tipi: Excel jant, alüminyum yayılımlı.
Ön Fren: Nissin Ön fren kaliperi; NG Disk Ø260 mm
Arka Fren: Nissin Arka fren kaliperi; NG Disk Ø220 mm
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2145 x 810 x 1235 mm
Dingil Mesafesi: 1,480 mm
Yakıt Kapasitesi: 9,8 L
Kuru Ağırlık: 105 kg
Koltuk Yüksekliği: 950 mm