Savic Motorcycles C Serisi İncelemesi

Savic Motorcycles C Serisi İncelemesi

Savic Motorcycles C Serisi İncelemesi

C Serisi, bir elektrikli motosikletin sahip olması gereken tüm özelliklere sahiptir. Pürüzsüz, anında güçlü ve sürüşü zahmetsizdir. Geleneksel debriyaj ve vites karmaşasından arınmış olarak, kullanımı son derece basit ve 'çevir ve git' prensibiyle örtüşmektedir.

Gaza bastığınız an, C Serisi ile birlikte dinginliği ve sakinliği arkada bırakarak, ruhunuzu dolduran bir coşkuya dönüşüyor. Dünya, aynalarınızda kaybolurken, elektrikli motosiklet deneyiminin tamamen yeni bir boyutunu keşfetmeye başlarsınız.

Yenilikçi yazılım sistemimiz, siz seyahat ederken sürüş tercihlerinizi öğrenir ve bu sayede daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunar. Özelleştirilebilir gösterge paneli, elektrikli motosikletinizin performansını takip etmenize ve rotanızı planlamanıza olanak tanır. Ayrıca, yerleşik kontrol ünitemiz ve mobil uygulamamız, aracınıza kablosuz bağlantı sağlayarak size sürekli bir kontrol imkanı sunar.

Savic Motorcycles, sadece Avustralya'nın birinci sınıf yüksek performanslı elektrikli motosiklet şirketi olmakla kalmaz, aynı zamanda liderlik, yıkıcılık ve yenilikçilik konularında da öne çıkar. E-mobilite ortamını kalıcı olarak değiştiren bir vizyonla, Avustralya ve ötesinde etkili bir şekilde hareket ediyoruz.

Yalın, uyarlanabilir bir araç üretim platformu geliştirmemiz, kusursuz bir şekilde uyarlanmış teknoloji, güçlü performans ve olağanüstü kullanıcı deneyimleri sunmamıza olanak tanır. Bugünün bisikleti, siz sürdükçe yarının standartlarını mükemmelleştiriyoruz. Savic Motorcycles olarak, sadece bir motosiklet üreticisi olmanın ötesine geçiyor, geleceği şekillendiriyoruz.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Güç: 40KW

Dönme Momenti: 140 Deniz mili

Beygir Gücü: 54 Hp

0-100kmh: 4,5s

Aralık: 150+km

Ağırlık: 270 kg

Çerçeve: Sırt Kemiği Alınması

Salınım Kolu: Tek taraflı döküm

Motor: SM1 3FAZLIAC IPM

Pil Kapasitesi: 13,4 Kwh

Şarj Seviyesi1: Duvardan 1,8 KW/8A

Şarj Seviyesi2: Duvardan 3,3 kW/15A

DC Hızlı Şarj: Uyumlu değil 

Dingil: 1440 mm

Tırmık: 24 derece

Oturma: Birincil ve pillion

Koltuk Yüksekliği: 780 mm

Göz korkutucu Oran: 1:4

Yatış Açısı: 40 Derece

Ön/Arka Süspansiyon: Teleskopik Çatallar/Monoşok

Ön Frenler: Çift Brembo M4 Monoblok

Arka Frenler: Brembo Arka Kaliper

Ön Lastikler: 120/70-17 Pirelli Diablo Rosso 3

Arka Lastikler: 180/55-17 Pirelli Diablo Rosso 3

Son Sürüş: Optibelt Delta Zincirli Senkron Triger Kayışı, 8M DC, 8 mm Hatve, 36 mm Genişlik

Işık:1.4

Ekran: 7” kapasitif dokunmatik ekran

Güvenlik Özellikleri: Özel Modlar, ABS, Çekiş Kontrolü, Rejeneratif, Frenleme dahil olmak üzere çoklu ride modları

Önceki Haber K-Speed, Yamaha PG-1'i Yeniden tasarladı
Sonraki Haber KTM 125 RC İncelemesi – MotoPark Tv
Benzer Haberler