Suzuki'nin 2024 SV650 ABS İncelemesi

Suzuki'nin 2024 SV650 ABS İncelemesi

Suzuki'nin 2024 SV650 ABS İncelemesi

2017'den bu yana önemli bir güncelleme almayan SV650, 2024 modeliyle geri dönüyor. Geçmişte güvenilirlik ve eğlence odaklı bir standart olarak kendini kanıtlamış olan SV650, 2023 modelinin ardından emekli olacak gibi görünüyordu. Ancak, Suzuki'nin SV serisine olan sadakati ve sürpriz bir dönüş kararıyla, SV650 ABS, 2024'te tekrar sahnede olacak. 2024 SV650 ABS, koyu altın metalik boya ile vurgulanmış Cam Işıltılı Siyah renkte geliyor, geçmiş yılların stilini koruyarak. Bu motosiklet, klasik tasarımını ve sürücü dostu 645cc sıvı soğutmalı V-twin motorunu bir araya getiriyor. Motorun 90 derecelik kurulumu, sağlam alt uç gücü sağlarken, 160 serisi arka lastikle uyum içinde çalışarak yaklaşık 69 hp üretiyor. Bu, SV650'nin güçlü ve karakteristik egzoz sesiyle birleşerek sürüş deneyimini mükemmel kılıyor.

SV650'nin çelik kafes tipi çerçevesi, estetik açıdan hoş bir görünüm sunarken, aynı zamanda çevik bir makineye dönüşmesini sağlıyor. Ayarlanamayan teleskopik çatal ve bağlantı donanımlı ön yük ayarlı şok, orta sınıf rakiplerinden daha sportif bir sürüş hissiyatı sunuyor. Ön tarafta dört pistonlu kaliperlere sahip çift disk frenler, arkada tek bir diske etki eden tek pistonlu bir kaliperle birleşerek etkileyici bir frenleme performansı sunuyor. Göz alıcı tasarımın ötesinde, motosikletin teknik özellikleri de dikkat çekici. 645cc motor, 6 vitesli şanzıman ve zincir tahrik sistemi ile birleşerek etkileyici bir performans sunuyor. SV650'nin 2024 modeli, sadece bu renk seçeneği ve ABS dahil olmak üzere belirli özelliklerle sunuluyor. Suzuki'nin SV650 ABS, efsanevi SV serisinin mirasını sürdürerek, güvenilirlik, performans ve sürüş keyfi arayan motosiklet tutkunları için çekici bir seçenek olarak öne çıkıyor.

2024 Suzuki SV650 ABS Teknik Özellikleri 

Motor: 645cc, DOHC, sıvı soğutmalı 90 derece V-ikiz; 8 valfli

Çap x İnme: 81. 0x62. 6mm

Sıkıştırma Oranı: 11.2:1

Yakıt Dağıtımı: EFI w / 39mm gaz kelebeği gövdeleri

El çantası: Islak, çoklu; kablo çalıştırma

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli/zincir

Çerçeve: Çelik kafes

Ön Süspansiyon: 41mm teleskopik çatal; 4.9 inç. seyahat etmek

Arka Süspansiyon: Hidrolik monoshock, yay ön yükü ayarlanabilir; 5.1 inç. seyahat etmek

Ön Fren: 4 pistonlu eksenel montajlı kaliperler, abs'li çift yüzer 290mm diskler

Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, ABS ile 220mm disk

Tekerlekler, Ön / Arka: Döküm alüminyum; 17 x 3,5 inç. / 17 x 4,5 inç. 

Lastikler, Ön / Arka: Dunlop Roadsmart III tüpsüz; 120/70-17 / 160/60-17

Tırmık / İz: 25.0°/4.2 inç.

Dingil mesafesi: 56.9 inç.

Koltuk Yüksekliği: 30.9 inç.

Yakıt Kapasitesi: 14 lt

Talep edilen ıslak Ağırlık: 198 kg

Önceki Haber Arora MAX-T Motosiklet İncelemesi
Sonraki Haber CF Moto 250SR İncelemesi
Benzer Haberler