SYM Joymax Z+ 250 İncelemesi

SYM Joymax Z+ 250 İncelemesi

SYM Joymax Z+ 250 İncelemesi

Sürüş keyfinizi en üst düzeye çıkaracak olan Maxi scooter modeli Joymax Z+ 250,  tasarımındaki kompakt gövde, çevik spor yol tutuşu ve iş sınıfı konforu arasındaki mükemmel denge, sürücülere eşsiz bir sürüş deneyimi sunuyor. İlk olarak 2018 EICMA fuarında tanıtılan Joymax Z+, o günden bu yana SYM Maxi scooter serisinin vazgeçilmez bir parçası oldu.

Joymax Z+ 250, güçlü ve zarif bir tasarım anlayışıyla dikkat çekiyor. Yenilenen tarzı, modern çizgileri ve detaylarıyla sürücülerin tercihini kazanıyor. Şehir içi ve şehirlerarası kullanıma uygun olan bu model, şıklığı ve performansı bir araya getiriyor. Joymax Z+ 250, 22.3 Nm torkuyla 5500 devirde maksimum performansı sunuyor. Tek silindirli 4 zamanlı motoru, 16.2 kW gücüyle güçlü bir sürüş deneyimi sağlıyor. Elektronik Yakıt Enjeksiyonu (EFI) sistemi, yakıt verimliliğini ve motor performansını optimize ediyor.

Gelişmiş LED lambalar, Joymax Z+ 250'nin gece sürüşlerinde güvenliği artırırken enerji tasarrufuna da katkı sağlıyor. C.V.T otomatik şanzıman sistemi, sürücülere sorunsuz bir vites geçiş deneyimi sunuyor. Bu teknolojik özellikler, sürüşü daha keyifli ve kullanışlı hale getiriyor.

Joymax Z+ 250, güncel görünümü, yüksek kaliteyi, olağanüstü performansı ve uygun fiyatı bir araya getirerek sürüş tutkunları için ideal bir seçenek sunuyor. Bu Maxi scooter modeli, şehir yaşamında stil ve konfor arayan sürücülerin beklentilerini karşılamak üzere tasarlandı. Joymax Z+ 250 ile sürüş keyfini yeniden tanımlayın, özgürlüğün tadını çıkarın!

Teknik Özellikler

Motor Tipi: Tek Silindir 4 Zamanlı

Silindir Hacmi: 249.4 C.C.

Soğutma Sistemi: Sıvı Soğutma

Maksimum Tork: 22.3 Nm / 5500 rpm

Beygir Gücü: 16.2 kW / 7500 rpm

Şanzıman: C.V.T Otomatik Şanzıman

Ebatlar (U x G x Y): 2190 x 750 x 1440 mm

Ağırlık: 185 kg

Yakıt Deposu Kapasitesi: 12 lt.

Yakıt Sistemi: EFI / Elektronik Yakıt Enjeksiyon

Fren Sistemi: Ön: Disk Ø 260mm + ABS / Arka: Disk Ø 240mm + ABS

Lastik Ölçüleri: Ön: 120 / 70-14 / Arka: 140 / 60-13

Önceki Haber RKS Bitter 50 İncelemesi - MOTOYOL
Sonraki Haber VOGE SR4 İncelemesi
Benzer Haberler