Thunderbike'ın Özel SPS 4 Projesi
Motosiklet tutkunları arasında hem hayranlık uyandıran Harley-Davidson Sportster S modeli bazı kafa karışıklıklarına neden olan bir motosiklet olarak öne çıkıyor. Özellikle kruvazör ve spor arasında bir çizgide gezinen bu motosiklet, Thunderbike'ın özel SPS 4 projesi ile tam anlamıyla bir spor makinesine dönüşüyor.
Harley-Davidson'ın 1250 Revolution-Max motoru, Sportster S'nin hızlı bir bisiklet olma özelliklerini taşımasına olanak tanıyan güçlü bir temel sunuyor. Thunderbike, bu motosikletin "son derece çevik" olduğunu belirterek, modern bir şasi ile birleştirilen geniş devir aralığına vurgu yapıyor. Ancak, asıl değişiklikler motor etrafında değil, çevresinde gerçekleşiyor.
Thunderbike ekibi, Sportster S'nin sürüş zorluklarına çözüm bulmak adına önemli değişikliklere gitti. Öncelikle, 160 genişlikteki ön lastiği 21 inçlik bir jant ile değiştirerek daha iyi bir kullanım sağladılar. Bu değişiklik aynı zamanda daha büyük fren diskleri eklemelerine de olanak tanıdı, böylece sürücü daha iyi bir fren performansı elde edebiliyor.
Thunderbike, Sportster S'nin oturma pozisyonunu düzeltmek için ön tarafa takılan mandalları değiştirdi. Bu değişiklik, sürücüye daha fazla destek sağlamak ve bisikletin sürüş şeklini optimize etmek adına yapıldı. Yeniden şekillendirilmiş koltuk ve düz bir çubuk takviyesiyle birleştirilen mandallar, sürüş deneyimini gece gündüz farklı kılan unsurlar arasında yer alıyor.
Son olarak, Thunderbike'ın SPS serisi ile Sportster S'ye eklediği parçalar dikkat çekiyor. Radyatör kaputu, motor kapağı, kasnak kapağı, amortisör kapağı ve daha fazlası, motosikletin estetik ve performansını bir üst seviyeye taşıyor. Harley-Davidson Sportster S, Thunderbike'ın özel dokunuşları ile adeta yeniden doğuyor. Bu özel SPS 4 projesi, spor ve kruvazör özelliklerini mükemmel bir dengeyle birleştirerek motosiklet tutkunlarına farklı bir sürüş deneyimi sunuyor.
Motosiklet tutkunları arasında hem hayranlık uyandıran Harley-Davidson Sportster S modeli bazı kafa karışıklıklarına neden olan bir motosiklet olarak öne çıkıyor. Özellikle kruvazör ve spor arasında bir çizgide gezinen bu motosiklet, Thunderbike'ın özel SPS 4 projesi ile tam anlamıyla bir spor makinesine dönüşüyor.
Harley-Davidson'ın 1250 Revolution-Max motoru, Sportster S'nin hızlı bir bisiklet olma özelliklerini taşımasına olanak tanıyan güçlü bir temel sunuyor. Thunderbike, bu motosikletin "son derece çevik" olduğunu belirterek, modern bir şasi ile birleştirilen geniş devir aralığına vurgu yapıyor. Ancak, asıl değişiklikler motor etrafında değil, çevresinde gerçekleşiyor. Thunderbike ekibi, Sportster S'nin sürüş zorluklarına çözüm bulmak adına önemli değişikliklere gitti. Öncelikle, 160 genişlikteki ön lastiği 21 inçlik bir jant ile değiştirerek daha iyi bir kullanım sağladılar. Bu değişiklik aynı zamanda daha büyük fren diskleri eklemelerine de olanak tanıdı, böylece sürücü daha iyi bir fren performansı elde edebiliyor.
Thunderbike, Sportster S'nin oturma pozisyonunu düzeltmek için ön tarafa takılan mandalları değiştirdi. Bu değişiklik, sürücüye daha fazla destek sağlamak ve bisikletin sürüş şeklini optimize etmek adına yapıldı. Yeniden şekillendirilmiş koltuk ve düz bir çubuk takviyesiyle birleştirilen mandallar, sürüş deneyimini gece gündüz farklı kılan unsurlar arasında yer alıyor. Son olarak, Thunderbike'ın SPS serisi ile Sportster S'ye eklediği parçalar dikkat çekiyor. Radyatör kaputu, motor kapağı, kasnak kapağı, amortisör kapağı ve daha fazlası, motosikletin estetik ve performansını bir üst seviyeye taşıyor. Harley-Davidson Sportster S, Thunderbike'ın özel dokunuşları ile adeta yeniden doğuyor. Bu özel SPS 4 projesi, spor ve kruvazör özelliklerini mükemmel bir dengeyle birleştirerek motosiklet tutkunlarına farklı bir sürüş deneyimi sunuyor.