Triumph TF 250-X İncelemesi

Triumph TF 250-X İncelemesi

Triumph TF 250-X İncelemesi

Triumph'un heyecan verici yeni motokros makinesi olan TF 250-X, meraklılarıyla buluştu. Birkaç yıl önce motokros ve enduro alanına giriş yapma planları açıklandığında, birçok kişi bu kararı şaşkınlıkla karşıladı. TF 250 249,5 cc'lik dört zamanlı tek bir motorla çalışıyor. Triumph, güç ve tork rakamlarını henüz açıklamasa da, 78 x 52,3 mm'lik bir delik ve strok ile donatıldığını biliyoruz. Şasi, ikiz beşikli ince alüminyum omurga çerçeve, uzun seyahatli KYB çatallar ve sırt üstü bobin arka şok ile birleşiyor. 

Koltuk yüksekliği, geniş gidonlar ve diğer özelliklerle birlikte, bu motosikletin ciddi bir performans sunacağını gösteriyor. TF 250-X'in iddialı bir güç/ağırlık oranına ve rekabetçi 250cc motokros pazarına giriş yapacak kapsamlı bir spesifikasyon paketine sahip olduğunu iddia eden Triumph, bu motosikletin rekabeti sarsacağına inanıyor. İlkbaharda bayilere ulaşması beklenen TF 250-X'in performansını görmek için sabırsızlanıyoruz. TF 250-X, özellikle güçlü bir motor, hafif yapı ve özelleştirme seçenekleri ile dikkatimizi çekiyor.

Sonuç olarak, Triumph'un TF 250-X'i, motokros tutkunları için heyecan verici bir seçenek olacak gibi görünüyor. 2024 baharında piyasaya sürülmesi planlanan bu motosikletin, Triumph'un motokros ve enduro alanındaki varlığını güçlendireceğine şüphe yok. Triumph, TF 250-X ile rekabeti kızıştırmaya hazırlanıyor ve bu bisikletin performansının beklenenin üzerinde olacağına dair umutlarımız yüksek. Bisikletin başarısı, Triumph'un motokros dünyasındaki iddialı adımlarının bir yansıması olabilir.

Teknik Özellikleri

Motor: DOHC, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı tekli; 4 valf/silindir

Yer değiştirme: 250cc

Çap x İnme: 78,0 x 52,3 mm

Sıkıştırma Oranı: 14.4:1

Şanzıman / Son Tahrik: 5 vitesli/zincir

Yakıt Sistemi: Dell'orto EFI

El çantası: Islak, çok katlı; hidrolik olarak çalıştırılan

Çerçeve: Alüminyum omurga

Ön Süspansiyon: KYB 48mm çatal, sıkıştırma ve geri tepme ayarlanabilir; 12.2 inç. seyahat etmek

Arka Süspansiyon: KYB monoshock, tamamen ayarlanabilir; 12,0 inç. seyahat etmek

Ön Fren: 2 pistonlu Brembo kaliper, 260mm disk

Arka Fren: 1 pistonlu Brembo kaliper, 220 mm disk

Tekerlekler, Ön / Arka: Alüminyum dişli; 21 x 1,6 inç. / 19 x 1,85 inç.

Lastikler, Ön / Arka: 80/100-21 / 100/90-19

Tırmık / İz: 27,4 º/4,6 inç.

Dingil mesafesi: 58.7 inç.

Koltuk Yüksekliği: 37.8 inç.

Yakıt Kapasitesi: 7 lt

Talep edilen ıslak Ağırlık: 104 kg

Önceki Haber Benelli BKX300 İncelemesi
Sonraki Haber Kanuni Seha 125 İncelemesi
Benzer Haberler