Triumph Tiger 900 GT Pro, 2024 İçin Güncellendi

Triumph Tiger 900 GT Pro, 2024 İçin Güncellendi

Triumph Tiger 900 GT Pro, 2024 İçin Güncellendi

Triumph'un Tiger 900 macera bisikleti, 2020 yılında piyasaya sürüldü ve o zamandan beri etkileyici bir başarı elde etti. 2024 modelinde, Tiger 900 GT Pro daha da geliştirildi ve bir dizi yenilikle karşımıza çıkıyor. Triumph, 2024 model için Tiger 900 GT Pro'yu daha da güçlendirdi. Üçlü motoru, alt ucunda daha fazla güç sağlarken üst uca etkileyici bir aciliyet seviyesi ekledi. Yenilenmiş nemlendirilmiş kulplar sayesinde titreşim azaldı ve yakıt tüketimi, virajlı yollarda bile ortalama 55 mpg'ye çıkarak gelişti.

GT Pro'daki şasi ve süspansiyon kurulumu, konforlu ve ferah bir sürüş pozisyonu sunarken engebeli yollarda da esneklik sağlıyor. Elektronik ayarlanabilir arka süspansiyon, kullanımı kolay hale getirilmiş, bu da bagaj veya yolcu ile mükemmel uyumu sağlıyor.

Tiger 900 GT Pro'nun sürüş kalitesi olağanüstüdür. Geniş gidonlar, alçak ayaklıklar ve yeni koltuk tasarımı, her türlü sürüş koşulunda rahatlık sunar. Özellikle, aerodinamik bir şekilde tasarlanan ekran, rüzgarı etkili bir şekilde yönlendirir ve sürüşü daha keyifli hale getirir.

Motor, 888cc T-plane triple ile güçlendirilmiş ve çeşitli güncellemelerle daha da etkileyici hale getirilmiştir. Quickshifter ve autoblipper gibi özellikler, sürüşü daha pürüzsüz ve kontrol edilebilir hale getirirken, güvenilirlik konusunda yapılan iyileştirmeler sayesinde sahiplerin huzurunu artırıyor.

GT Pro modeli, bir dizi özellikle dolu bir pakete sahiptir. Merkez sehpası, ısıtmalı kulplar, ısıtmalı koltuklar, hız sabitleyici, elektronik ayarlanabilir şok, viraj alma ABS ve çekiş kontrolü gibi özellikler, sürüş deneyimini zenginleştirir. Triumph Tiger 900 GT Pro, performans, konfor ve özellikleriyle öne çıkan bir macera bisikletidir. Yapılan güncellemelerle birlikte, sürücülere daha fazla keyif ve güvenilirlik sunmaktadır.

Teknik Özellikler

Motor boyutu: 888cc

Motor tipi: Sıvı soğutmalı, 12 valf sıralı - 3 silindirli

Çerçeve tipi: Çelik boru çerçeve

Yakıt kapasitesi: 20 litre

Koltuk yüksekliği: 820mm

Motosiklet ağırlığı: 222kg

Ön süspansiyon: Geri tepme ve sıkıştırma sönümlemeli Marzocchi 45mm çatallar

Arka süspansiyon: Elektronik olarak ayarlanabilen ön yükleme ve geri tepme özelliğine sahip Marzocchi şoku

Ön fren: brembo Stylema dört pistonlu radyal monoblok kaliperler ve viraj abs'li 2 x 320mm diskler

Arka fren: tek pistonlu kaliper ve viraj abs'li 255mm disk

Ön lastik ebadı: 100/90 x 19

Arka lastik ebadı: 150/70 x 17

Ortalama yakıt tüketimi: 55 mpg

Maksimum güç: 106 bhp

Maksimum tork: 66 ft-lb

Tank aralığı: 242 kilometre

Önceki Haber Yamaha XSR900 İncelemesi – by seckin surucu
Sonraki Haber Arora MAX-T Motosiklet İncelemesi
Benzer Haberler