TVS Apache RTR 200 4V İncelemesi

TVS Apache RTR 200 4V İncelemesi

TVS Apache RTR 200 4V İncelemesi

TVS , sınıfının en üstünde yer alan performansı ve akıllı teknolojisiyle dikkat çekiyor. Apache RTR 200 4V, yepyeni Smart Xonnect teknolojisi, akıllı bağlantılar sayesinde sürücü ile motosiklet arasında benzersiz bir etkileşim sunuyor. Ayrıca, motosikletin estetik çekiciliği de sürücülerin gözdesi olmayı hak ediyor.

TVS Apache RTR 200 4V, yarış kaynaklı 03C Tech ile donatılmış güçlü bir motora sahip. Bu motor, yağ soğutmalı yanma odası teknolojisi ve ram hava destekli soğutma sistemiyle birleşerek etkileyici bir soğutma performansı sunuyor. Bu sayede, motor ısısını 10℃ azaltarak uzun ömürlü ve güçlü bir performans sağlıyor.

TVS Apache RTR 200 4V'ye olağanüstü bir sürüş deneyimi kazandırıyor. Yüksek hızlarda tam kontrol sağlamakla kalmaz, aynı zamanda dar virajlarda esneklik sunarak pistte adeta dans ediyor. Bu, sürücüye güven verir ve her türlü yol koşulunda üst düzey performans sağlıyor.

TVS Apache RTR 200 4V, agresif pençe tarzı LED farlarıyla dikkat çekiyor. Saldırganlık ve işlevselliği bir araya getiren bu farlar, gece sürüşlerinde mükemmel aydınlatma sağlıyor. Ayrıca, çıkartmalara ve yenilenmiş yarış estetiğine sahip olan motosiklet, pistte benzersiz bir duruş sergiliyor.

Yüzer pistonlu şok amortisörü, TVS Apache RTR 200 4V'ün sürüş konforunu artırıyor. Hassas ayarlı sıkıştırma ve geri sekme sönümlemesi sayesinde her türlü zeminde stabilite sağlıyor. Ayrıca, Tip 4S Kıvılcım Ateşleme sistemi ile maksimum güç elde ediliyor.

TVS Apache RTR 200 4V, 12.1 litrelik yakıt deposu kapasitesi ile uzun mesafeleri rahatlıkla kat ediyor. Rezerve ile birlikte toplam kapasite 2.51 litreye ulaşıyor. Disk frenler, hem ön hem de arka tekerleklere entegre edilmiş petal tipi tasarımlarıyla güvenli bir frenleme sağlıyor.

Sonuç olarak, TVS Apache RTR 200 4V, teknoloji, performans ve şıklığı bir araya getiren bir motosiklet olarak sürücülerin beklentilerini karşılamak için tasarlanmış. Bu motosiklet, sınıfının en iyisi olarak öne çıkıyor ve her sürüşte yeni bir macera vaat ediyor.

Teknik Özellikler ve Boyutlar

Maksimum Güç: 20,5 PS @ 8500 dev/dak

Karbüratör Tipi: KEIHIN, CW I (A)

Ateşleme: Endüktif Deşarj Ateşlemesi (IDI)

Silindir Başına Valf: 4 Vana

Motor Kapasitesi: 197,75 cm³

Maksimum Tork: 18,1 Nm @ 6500 dev/dak

Yükseklik: 1105 mm

Genişlik: 790 mm

Uzunluk: 2050 mm

Boş Ağırlık: 149 kg (%90 yakıt ve alet takımı ile)

Önceki Haber CF Moto 450 SR İncelemesi
Sonraki Haber Yamaha YZF R25 ABS İncelemesi
Benzer Haberler