Ural Ranger 2WD İncelemesi

Ural Ranger 2WD İncelemesi

Ural Ranger 2WD İncelemesi

Çakıl, kum, kar veya buz gibi zorlu zeminlerde üstün bir sürüş performansı sunmak üzere tasarlanmış olan Ural Ranger, sınıfının en üstünde bir off-road deneyimi sunuyor. 2WD difransiyelsiz ve değiştirilebilir kilitli sepet tahrikli kombinasyonu, motosikletin olağanüstü yeteneklerini ortaya çıkarıyor. Ranger, çöl, orman ve vahşi doğa için özel olarak tasarlanmış. Mat asfalt grisi, dövüş yeşili-kahverengi kamuflaj veya kentsel beyaz-gri kamuflaj gibi renk seçenekleri ile geliyor, bu da kullanıcılara tarzlarını özgürce ifade etme imkanı tanıyor.

Sepet sürüşü, yüksek yerden yükseklik, enduro lastikler, projektörler, maçalar, ilave benzin bidonları ve stepne gibi donanımlar, Ranger'ı diğerlerinden ayıran özellikler arasında bulunuyor. Her detay, off-road tutkunları ve gezginler için düşünülerek tasarlanmış. Yüksek yerden yükseklik ve diferansiyelsiz %100 sürüş, en zorlu arazide bile mükemmel manevra kabiliyeti sunuyor. Tehlikeli virajlarda güvenli sürüş sağlamak için ideal bir seçenek. Yardımcı pilot donanımı, olası sürüş hatalarını düzeltmek için gerekli araçları içeriyor. Kombi pensesi, tornavida, yedek benzin kabı ve boya kutuları gibi araçlar, her durumda sürücüye pratik çözümler sunuyor.

Ranger, sadece off-road performansıyla değil, aynı zamanda dikkat çekici tasarımıyla da öne çıkıyor. Rakip sürücülerin dikkatini çeken bu motosiklet, çevresindeki herkesi etkileyen bir görünüme sahip. Ural Ranger, sepetli sürüşe sahip, dayanıklı ve stil sahibi bir motosiklet arayanlar için mükemmel bir seçenek. Off-road maceralarınızı zirveye taşımak ve her anı dolu dolu yaşamak için Ural Ranger'ı tercih edin. Çünkü Ranger, çöl, orman ve vahşi doğa için tasarlanmış bir efsane. 

Teknik Özellikler

Tip: Hava soğutmalı, 2 silindirli, 4 zamanlı boxer motor

Çap/Strok: 78 mm x 78 mm

Hacim: 745 cc

Güç: 5500 rpm'de 30 kW / 41 hp

Tork: 4300 rpm'de 56,9 Nm

Elektronik benzin enjeksiyonu

Azami Hız: Yaklaşık 115 km/saat

Ateşleme: Elektronik

Güç Aktarımı: Kaplin: 2 disk, kuru

Şanzıman: 4 vitesli ve 1 geri vites, pençe anahtarlı

Nihai Tahrik: Arka tekerlekte kardan mili

Kardan Mili Aracılığıyla Değiştirilebilir Sepetli Tahrik

Marş Motoru: Kickstarter ve elektrikli marş

Çerçeve: Çift taşlamalı çelik boru çerçeve

Süspansiyon Ön: Hidrolik amortisörlü itilmiş çift salınım kolu, 5 kat ayarlanabilir süspansiyon

Süspansiyon Arka: Hidrolik amortisörlü çift salınım kolu, 5 kat ayarlanabilir süspansiyon

Sepet: Hidrolik amortisörlü salınım kolu, 5 kat ayarlanabilir

Tekerlekler: 3 çapraz kollu tekerlek artı yedek tekerlek

Jantlar: 2,15 x 19

Lastikler: HEIDENAU K37 Enduro 4,00 x 19

Frenler: Hidrolik her üç tekerlekte de disk fren

Boş Ağırlık: 363 kg

İzin Verilen Ağırlık: 672 kg

Uzunluk/Genişlik/Yükseklik: 2580/1700/1100 mm

Koltuk Yüksekliği: 850 mm

Kullanılabilir Depo Kapasitesi: 19 L (95 oktanlı süper benzin)

Yakıt Tüketimi: 7,0 L/100 km

Kum Kamuflaj (Bej/Kahverengi)

Zeytin Yeşil-Mat

Asfalt Gri-Mat

Enduro Lastikler

Yedek Bidonlar

Stepne

Bagaj Rafları

Projektörler

Maçalar

Önceki Haber KOVE 510F: Neo-Retro Scrambler Tanıtımı
Sonraki Haber HONDA GL1800 Gold Wing İncelemesi
Benzer Haberler