Vmoto Stash Tanıtımı

Vmoto Stash Tanıtımı

Vmoto Stash Tanıtımı

Geçtiğimiz yıl, Vmoto Zulası prototip olarak ilk kez görücüye çıktı ve şimdi tamamen üretim versiyonuyla İngiltere sokaklarına çıkmaya hazırlanıyor. Vmoto, Super Soco markasından Vmoto etiketiyle tüm modellerini birleştirerek, elektrikli motosikletler için yeni bir standart belirliyor. Vmoto Stash, ünlü İngiliz tasarımcı Adrian Morton tarafından Avrupa C-Creative Style Center'da yaratılan büyüleyici tasarımıyla dikkat çekiyor. Morton, daha önce MV Agusta F4 ve Benelli Tornado Tre gibi ikonik tasarımlara imza atmış. Bu seferki tasarımıyla Vmoto Stash, estetik ve fonksiyonelliği başarıyla birleştiriyor.

Bu elektrikli motosikletin en çarpıcı özelliklerinden biri depolama sistemi. Koltuk ile gidon arasındaki geniş alan, tam yüz kaskını bile rahatça saklayabileceğiniz geniş bir depo bölmesine dönüşüyor. Bu depo alanının altında, 7,2 kWh kapasiteli, 100Ah, 72V pil bulunuyor. Bu pil, arka tekerleği bir zincir mekanizmasından geçiren salınım kolunun önündeki elektrik motorunu besliyor. Vmoto Stash'ın standart gücü 8 kW'dir (10,7 bhp). Bu da L plakalı yeni sürücüler için 125 cc'lik öğrenci motosikletleri ile uyumlu hale getiriyor. Ancak, "güçlendirme" moduyla Vmoto Stash, tepe gücünü 15 kW'a (20,1 bhp) çıkararak daha fazla performans sunuyor. Bu mod, sadece hızlanmayı artırmakla kalmıyor, aynı zamanda kısa süreli yüksek hızlara çıkarak güvenli sollama manevralarını mümkün kılıyor.

Vmoto Stash, kompakt bir dingil mesafesi olan 1373 mm ve tek şarjla 93,2 mil (150 km) menzile sahip. 143 kg ağırlığındaki motosiklet, 830 mm rahat koltuk yüksekliği ile sürücüye konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor. Ayrıca, scooter tarzı kollar içeren ve ayak kontrollerini gereksiz kılan bir fren sistemi ile donatılmış. Kombine fren sistemi, hem ön hem de arka frenleri aynı anda çalıştırarak güvenli bir duruş sağlıyor. Güvenlik açısından, standart ABS, Vmoto Stash'a dahil. Ayrıca, 17 inçlik jantları, Birleşik Krallık'ta bulunan ilk 40 motosikletle standart olarak gelir ve yüksek kaliteli Pirelli Diablo Rosso lastikleriyle (önde 110/70 ve arkada 140/70) donatılmış.

Vmoto Soco UK'nin CEO'su Clive Mann, geçtiğimiz yılki distribütörlük devralımının ardından Zula için büyük bir heyecan duyduklarını belirtiyor. Elektrik ve ICE arasındaki boşluğu kapatmanın yanı sıra, Vmoto'nun yeni bir döneme girmesine öncülük eden Zula, yüksek kaliteli ve öğrenmeye uygun elektrikli araçlar sunarak 2024'ün bir başlangıcı olacak gibi görünüyor. Birleşik Krallık ve dünya çapında marka olarak önlerinde büyük bir potansiyel bulunuyor.

Önceki Haber Janus Gryffin 450 Tanıtımı
Sonraki Haber 2024 Velocifero Yarışı-X İncelemesi
Benzer Haberler