Yamaha NMAX 155 İncelemesi

Yamaha NMAX 155 İncelemesi

Yamaha NMAX 155 İncelemesi

Zamanın hızla değiştiği günümüzde, şehir içi ve dışı ulaşım ihtiyaçlarını karşılamak için akıllıca bir seçenek arayışındayız. Yamaha, bu ihtiyaca mükemmel bir çözüm sunan NMAX 155 modeli ile öne çıkıyor.  NMAX 155'in en dikkat çekici özelliklerinden biri, 155 cc Blue Core motoru. Bu motor, çabuk hızlanma ve yüksek azami hız sağlayarak şehir içindeki trafiği rahatça aşmanıza olanak tanıyor. Ayrıca, motorun sessiz ve ekonomik olması, uzun mesafelerde sizi sorunsuz bir şekilde taşımanıza yardımcı oluyor.

Sportif gövde tasarımı, scooter'ın estetik görünümünü ve aerodinamik performansını ön plana çıkarıyor. Yenilikçi LED farlar, güvenliği artırırken, rüzgar ve yağmura karşı dayanıklı ön krenaj da sürüş deneyimini iyileştiriyor. NMAX 155, Yamaha'nın Iletişim Kontrol Birimi (CCU) ile donatılmış ilk scooterı. Bu birim, akıllı telefonunuzla Bluetooth aracılığıyla eşleşiyor ve sürüş esnasında önemli bilgilere anında erişim sağlıyor. "MyRide" uygulaması sayesinde, scooter'ınızı bulabiliyor ve teknik verilere kolayca ulaşabiliyorsunuz.

Yamaha'nın Akıllı Anahtar sistemi, NMAX'i sınıfının önde gelen scooter'larından biri haline getiriyor. Anahtarsız çalıştırma, güç soketi ve sele altı bagaj bölmesi gibi özellikler, günlük kullanımınızı kolaylaştırır ve zaman tasarrufu sağlıyor. Geceleri anahtar aramak derdi geride kaldı. Yüksek rijitlikteki şasi, NMAX'in dengeli ağırlık dağılımı ile mükemmel manevra kabiliyetini sunuyor. Şasi ve gövde, artırılmış rüzgar koruması ve azaltılmış gürültü ile konforlu bir sürüş pozisyonu sağlıyor. Ayrıca, ıslak veya kaygan zeminlerde güvenli sürüş sağlayan Çekiş Kontrol Sistemi (TCS), sürüş güvenliğinizi artırıyor. Yamaha NMAX 155, şehir içi ve dışında mükemmel performans, teknoloji ve şıklığı bir araya getirerek sürüş keyfini en üst düzeye çıkarıyor. İleri teknoloji ve pratik özellikleriyle günlük hayatınıza rahatlık ve kolaylık katıyor.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor Tipi: 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, SOHC, 4-subap

Motor Hacmi: 155 cc

Maksimum Güç: 11.1 kW (15.1 PS) / 8000 dev/dak

Maksimum Tork: 14.0 N.m (1.4 kgf.m) / 6500 dev/dak

Yakıt Sistemi: Yakıt Enjeksiyon

Şanzıman: V-Kayışı Otomatik

Yakıt Tüketimi: 2.3L/100km

Toplam Uzunluk: 1.935 mm

Toplam Genişlik: 740 mm

Toplam Yükseklik: 1.160 mm

Sele Yüksekliği: 765 mm

Tekerlekler arası Mesafe: 1.340 mm

Islak Ağırlık: 131 kg

Yakıt Tankı Kapasitesi: 7.1 L

Önceki Haber ARORA GT125 İNCELEMESİ
Sonraki Haber CFMoto 1250NK: Yepyeni Bir Çıplak Sportbike, KTM LC8 Mirasıyla Geliyor
Benzer Haberler