Yamaha XSR700 İncelemesi
Yollarda kendini kanıtlamış bu gerçek efsane, sunduğu çok yönlü karakter ve olağanüstü performans ile öne çıkıyor: Yamaha XSR700. İster günlük bir sürüş olsun, ister virajlı bir macera, XSR700, sizi her türlü yolculuğun üstesinden kolayca getirecek şekilde tasarlanmış.
Yamaha XSR700, sürüşünüzü sizin isteğinize göre özelleştirebileceğiniz bir platform sunuyor. Gelişmiş şasi tasarımı, virajlı yollarda güven veren bir performans sunarken, şehir içindeki yoğun trafikte de manevra kabiliyetinizi en üst düzeye çıkarıyor. Bu motosiklet, hem yeni başlayanlar için hem de deneyimli sürücüler için ideal bir tercih.
Yamaha XSR700, estetik açıdan çekici bir tasarıma sahip. Yuvarlak LED farlar ve LED arka stop lambası, geleneksel tarzı modern özelliklerle buluşturarak motosikletin benzersiz bir karakter kazanmasını sağlıyor. Ayrıca, Inverted LCD gösterge paneli, sürücüye bilgi akışını daha net bir şekilde sunuyor ve modern kokpit düzeniyle tam bir uyum içinde olmasını sağlıyor.
XSR700'ün kalbinde yatan 690 cc'lik CP2 motor, güçlü torku ve çevik performansıyla sürüşü eşsiz kılıyor. Bu motor, Yamaha'nın mükemmeliyetçi mühendisliği ve yenilikçi tasarım anlayışıyla birleşerek sizi yola tutkulu bir şekilde bağlıyor. İki parçalı şasi, XSR700'ü ince, hafif ve çelik bir omurgalı iskelete sahip kılıyor. Bu özellik, motosikletin hızlı manevra yapabilmesini sağlarken, keskin çevikliği ile sürüş keyfini en üst düzeye çıkarıyor. Kompakt tekerlekler arası mesafe ve konforlu süspansiyon sistemi, sürücüye mükemmel bir sürüş deneyimi sunuyor.
XSR700, geliştirilmiş frenleme performansı ve geniş lastikleriyle güvenli bir sürüş sağlıyor. Yenilenmiş ön fren diskleri, ön amortisör çatalları ve Michelin Road 5 lastikleri, yoldan gelen geri bildirimle birlikte sürücüye üst düzey bir kontrol hissi sunuyor. XSR700, renk düzenleriyle Yamaha'nın ünlü 2 zamanlı RD350LC modelinden ilham alıyor. Tarihi Beyaz ve Tarihi Siyah renk kombinasyonu, geçmişin nostaljisini modern bir bakış açısıyla yansıtıyor. Yamaha XSR700, sürüş tutkunlarına hem estetik hem de performans açısından zengin bir deneyim sunuyor. Modern tasarımı, güçlü motoru ve çevik şasisiyle XSR700, sadece bir motosiklet değil, aynı zamanda macera dolu bir yaşam tarzını vadediyor.
Teknik Özellikler
Motor Tipi: CP2; İki Silindir; 4 Valf; 4 Zamanlı; Sıvı Soğutmalı; DOHC
Motor Hacmi: 689 cm³
Çap x Strok: 80,0 × 68,6 mm
Sıkıştırma Oranı: 11.5:1
Yağlama: Islak Karter
Debriyaj Tipi: Islak; Çoklu Disk
Ateşleme Sistemi: Elektronik Ateşleme TCI
Çalıştırma: Elektronik Ateşleme TCI
Şanzıman: Sabit Dişli; 6 Vites
Son Aktarım: Zincir
Yakıt Sistemi: Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Maksimum Güç: 54,0 kW (73,4 PS) / 8.750 dev/dak
Maksimum Tork: 67,0 Nm (6,8 kgf/m) / 6.500 dev/dak
Limitli Güç Versiyonu: 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 dev/dak
Yakıt Tüketimi: 4,3 l/100 km
CO2 Emisyonu: 100 g/km
Şasi Tipi: Elmas
Ön Süspansiyon: Teleskopik Çatal
Ön Teker Hareketi: 130 mm
Arka Süspansiyon: X-Link Süspansiyon; Salıncak
Arka Teker Hareketi: 130 mm
Ön Fren: 298 mm
Arka Fren: 245 mm
Ön Lastik: 120/70 ZR 17M/C(58W) Tubeless
Arka Lastik: 180/55 ZR 17M/C(73W) Tubeless
Kaster Açısı: 24°30′
Kaster Mesafesi: 90 mm
Takip (Track): Yok
Boyutlar:
Toplam Uzunluk: 2.075 mm
Toplam Genişlik: 820 mm
Toplam Yükseklik: 1.130 mm
Sele Yüksekliği: 835 mm
Tekerlekler Arası Mesafe: 1.405 mm
Minimum Yerden Yükseklik: 140 mm
Ağırlık (Dolu Yağ ve Yakıt Tankı Dahil): 188 kg
Yakıt Tankı Kapasitesi: 14 L
Yağ Tankı Kapasitesi: 3,00 L