Yamaha XSR900 İncelemesi – by seckin surucu

Yamaha XSR900 İncelemesi – by seckin surucu

Yamaha XSR900, kendine özgü tasarımı ve 80'li yılların yarış motosikletlerinden esinlenen estetiğiyle sadece bir motosiklet değil, aynı zamanda bir sanat eseri olarak karşımıza çıkıyor. Ancak XSR900'ün çekici görünümünün ötesinde, bu motosikletin sunduğu teknolojik üstünlükler motosiklet tutkunları için büyük bir keyif ortaya koymaktadır. Yamaha XSR900 hakkında detaylı bilgi için yukarıda vermiş olduğumuz by seckın surucu Youtube kanalı tarafından yayınlamış olan videoyu izleyebilirsiniz, diğer bilgiler için yazının devamını okuyabilirsiniz.

Bu güçlü motosikletin kalbinde, EU5 standartlarına uygun yumuşak bir şekilde tork üreten 890 cc CP3 motor bulunmaktadır. Bu motor, sürücüye güçlü bir performans sunarken aynı zamanda çevre dostu bir yaklaşım sergilemektedir. Buna ek olarak, Brembo radyal ana silindir ile donatılmış Deltabox tarzı hafif şasi, XSR900'ün mükemmel manevra kabiliyeti ve yol tutuşunu sağlar. Hafif Spinforged tekerlekler ve tamamen ayarlanabilir süspansiyon sistemi de sürüş deneyimini bir üst seviyeye taşır.

Yamaha, XSR900 modelini Faster Sons felsefesi çerçevesinde tasarlamıştır. Bu felsefe, markanın geçmişindeki ikonik motosikletlerden ilham alarak modern teknolojiyle birleşen bir mirası temsil eder. XSR900, Yamaha'nın onlarca yıl süren araştırma ve geliştirmesinin bir ürünüdür ve sürücülere geçmişin çizgilerini taşıyan, ancak geleceğe dönük bir sürüş deneyimi sunar.

Bu benzersiz motosiklet, sadece performansıyla değil, aynı zamanda tasarımındaki estetik detaylarla da dikkat çeker. XSR900, her sürücüye kişiselleştirme imkanı tanıyan geniş aksesuar yelpazesiyle birlikte gelir, böylece her sürücü kendi tarzını bu eşsiz motosikletle ifade edebilir.

Sonuç olarak, Yamaha XSR900; güçlü performansı, göz alıcı tasarımı ve teknolojik üstünlüğü ile sürücülerin beklentilerini aşan bir motosiklet deneyimi sunmaktadır. Bu motosiklet, sadece bir taşıma aracı olmanın ötesinde, bir tutkunun ve tarzın bir yansımasıdır.

Teknik Özellikler

Motor tipi: 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap, 3-silindir

Motor hacmi: 890 cc

Çap x Strok: 78,0×62,1 mm

Sıkıştırma oranı: 11.5:1

Maksimum güç: 87,5 kW (119,0 PS)/10.000 dev/dak

Limitli güç versiyonu: A2 Version restricted - 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm

Maksimum tork: 93,0 N/m (9,5 kgf/m)/7.000 dev/dak

Yağlama: Islak karter

Debriyaj tipi: Islak, Çoklu disk

Ateşleme sistemi: TCI

Çalıştırma: Elektrik

Şanzıman: senkromeç, 6 vites

Son aktarım: Zincirli

Yakıt tüketimi: 5 L/100 km

CO2 emission: 116 g/km

Yakıt sistemi: Yakıt enjeksiyon

Şasi: Diamond 

Kaster Açısı: 25°00' 

Kaster mesafesi: 108 mm

Ön süspansiyon: Telescopic fork 

Arka süspansiyon: (mafsallı), Salınım kolu 

Ön teker hareketi: 130 mm 

Arka teker hareketi: 137 mm

Ön fren: 298 mm 

Arka fren: 245 mm

Ön lastik: 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless 

Arka lastik: 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless

Toplam uzunluk: 2.155 mm 

Toplam genişlik: 860 mm 

Toplam yükseklik: 1.155 mm 

Sele yüksekliği: 810 mm 

Tekerlekler arası mesafe: 1.495 mm 

Minimum yerden yükseklik: 140 mm 

Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil): 193 kg 

Yakıt tankı kapasitesi: 14 L 

Yağ tankı kapasitesi: 3,50 L

Önceki Haber Üç Tekerlekli Carver Türkiye’ye Geliyor
Sonraki Haber Triumph Tiger 900 GT Pro, 2024 İçin Güncellendi
Benzer Haberler