Yeni 2024 Beta 450 RX Özellikleri

Yeni 2024 Beta 450 RX Özellikleri

Yeni 2024 Beta 450 RX Özellikleri

Beta, sıfırdan yepyeni 450 RX motorkros bisikletinin dört yıldan fazla bir süredir tasarım aşamasındaydı. Dört yılın sonunda tamamlanarak tanıtılacak hale geldi. Aralık ayında halka sunulmasının beklendiğini söylüyor. Daha çok denemeleri ve enduro motosikletleriyle tanınan bir şirket olan Beta, 450 RX'in yakıt enjeksiyonlu dört zamanlı motorunun özellikle motorkros için tasarlandığını söylüyor. Beta’nın tasarımında kullanılan motor, karşı dengeli dört valfe, mükemmel kavrama ve ilericilik dengesini elde etmek için üç ayara sahiptir ve hidrolik olarak çalıştırılan diyaframlı kavramaya sahip beş vitesli bir şanzıman bulunmaktadır. Motor ayrıca iki özel motor haritası (ıslak ve kuru koşullar için) ve dört çekiş kontrolü seviyesi ile donatılmıştır. Gidon üzerindeki bir düğme hem motor haritalamasını hem de TC seviyelerini kontrol eder. Yağlama sistemi, motor ve şanzıman yağı için ayrı bölmeler kullanır.

Motor, alüminyum alt şasiye sahip çelik bir çerçeve içinde bulunur. Hava filtresine hızlı erişimli bir yan panel üzerinden bakım yapılır ve koltuk bir basma düğmesiyle kolayca çıkarılabilir. Yakıt kapasitesi 6,8 litredir. 450 RX, 48 mm'lik bir çatal içeren Kayaba süspansiyon bileşenlerini kullanır. Hem çatal hem de amortisör tamamen ayarlanabilir. Frenleme sistemi Nissin ile sağlanmaktadır. Beta, ön fren kaliperi daha küçük, daha modern bir tasarım ve en son fren teknolojisini sağlıyor.

Teknik Özellikleri

MOTOR TİPİ: Tek silindirli, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, elektrikli marşlı 4 supaplı

DELIK X STROK: 97 mm x 60,8 mm

YER DEĞİŞTİRME: 449,3 cc

SIKIŞTIRMA ORANI: 13.4:1

VALF AKTARMA SİSTEMLERİ: Şim ayarlı parmak takipçileri

ATEŞLEME: Çekiş Kontrollü Çift Haritalı Kokusan

YAĞLAMA: İkiz Yağ Pompaları, Kartuş Filtreli ve Motor ve Şanzıman İçin Ayrı Bölmeler

YAKIT SİSTEMİ: 46mm Gaz Kelebeği Gövdesi, Çift Enjektörlü

DEBRİYAJ: Hidrolik, ayarlanabilir diyaframlı çok plakalı kavrama

ILETİM: 5 Hız

SON SÜRÜŞ: D.I.D tahrik zinciri

ÇERÇEVE: Molibden çelik / Çift Kızaklı, basmalı düğme yuvası ve hızlı hava filtresi erişimi

ÖN SÜSPANSİYON: 48mm KYB AOS kapalı kartuş çatalı, ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme

ARKA SÜSPANSİYON: Ayarlanabilir geri tepme ve sıkıştırma ayarında yüksek/düşük hıza sahip KYB 50mm gövde

ÖN TEKERLEK HAREKETI: 12 inç

ARKA TEKERLEK HAREKETI: 11,8 inç

ÖN FREN: 260 mm yüzer rotor

ARKA FREN: 240 mm rotor

ÖN/ARKA JANT: 21 inç (Ön) 19 inç (Arka)

ÖN/ARKA LASTIK: Maxxis (Maksiz)

DİNGİL: 58,4 inç

KOLTUK YÜKSEKLIĞI: 37,2 inç

YERDEN YÜKSEKLIK: 13 inç

YAKIT TANKI KAPASİTESİ: 6,8 lt

KURU AĞIRLIK: 104 kg

Önceki Haber GR1T Motosikletler, EICMA 2023'te iki yeni modelini tanıttı
Sonraki Haber Fantic Imola 125 konsepti yeni yol sporcularına ipucu veriyor
Benzer Haberler