Yeni Velocifero Tennis-E Scooter İncelemesi
Velocifero Tennis-E, İtalyan şirketi Velocifero'nun elektrikli scooter serisindeki son yeniliklerden biridir. Bu şık ve retro görünümlü scooter, herkesin şikatyetçi olduğu şehir içi trafiği ve çevre kirliliğine bir önlem olarak tasarlanmış çevre dostu bir ulaşım çözümü sunuyor. Velocifero Tennis-E, minimalist dış cephesi ve akıcı kaportası ile göz alıcı bir tasarıma sahip. Retro esintili görünümü, ön çamurluk ve jant kapakları ile vurgulanmış. Modern dokunuşlar, çift optik far ve tam LED aydınlatmalar scooter’a farklı bir hava katıyor. Tennis-E, içten yanmalı motorunu sessiz, emisyonsuz bir elektrik motoruyla değiştirmiş. Arka tekerlekte yerleştirilmiş olarak bulunan sabit mıknatıslı motor, üç kilovat nominal güç üretir ve beş kilovatta zirveye ulaşıyor. Bu özellikte, scooter'ın 125 cc benzinli modellerle benzer performans seviyelerine ulaşmasını sağlıyor.
Tennis-E, 175 Nm tork ile benzinli modellerden farkını ortaya koyuyor. Üç sürüş modu (Eko, Konfor, Spor) ile sürücüye çeşitli sürüş deneyimleri sunuyor. En yüksek hızı 85 km/s'dir, bu da şehir içi ulaşımda yeterli ve etkili bir performans demektir. Scooter, toplamda 2,99 kilovat saat kapasiteli iki çıkarılabilir lityum iyon pili kullanıyor. Her pil 10 kg ağırlığındadır ve dört saat içinde tamamen şarj edilebiliyor. Birleştirildiğinde, tek bir şarjla 80 km menzil sağlıyor. Daha kısa yolculuklarda ağırlık tasarrufu yapmak için tek bir pil kullanma seçeneği sunuyor.
Tennis-E, sürücüye çeşitli sürüş modlarıyla değişik kullanım olanakları da sağlıyor. Eko modu enerji tasarrufu yaparken, Spor modu daha yüksek performans sağlıyor. Konfor modu ise rahat bir sürüş deneyimi sunuyor. Ne yazık ki, Velocifero henüz Tennis-E'nin fiyatları ve bulunabilirlikle ilgili detaylı bilgi vermemiştir. Ancak, Mart 2024'te Avrupa bayilerine ulaşması bekleniyor. Velocifero Tennis-E, şıklığı, çevre dostu özellikleri ve kullanım kolaylığı ile scooter alacak olan sürücüler için tercih edilebilecekler listesinde üst sırada yerini alacak bir modeldir.